Prijava / Registracija
Motorna ulja i maziva
0 Proizvoda
0 00 din.

Moja korpa

View Cart Korpa
  • Vaša korpa je prazna.

Beograd,Pančevački put 83

pon-pet 08-16h , sub -----h

Kontaktirajte nas

+381 11 2711 366

  • MOTORNA ULJA
    • ZA PUTNIČKA VOZILA
      • MINERALNA
      • POLUSINTETSKA
      • SINTETSKA
    • ZA MEŠOVITI VOZNI PARK
      • MINERALNA
    • ZA KOMERCIJALNA VOZILA
      • MINERALNA
      • MONOGRADNA
      • POLUSINTETSKA
      • SINTETSKA
    • ZA MALE MOTORE I SKUTERE
      • ULJA ZA 2T MOTORE
      • ULJA ZA 4T MOTORE MOTOCIKALA I KOSAČICA
      • ULJA ZA LANCE MOTORNIH TESTERA
    • ZA BRODSKE MOTORE
    • SPECIJALNI ADTIVI
  • ULJA ZA POLJO MEHANIZACIJU
    • MOTOR,TRANSMISIJA I HIDRAULIKA TRAKTORA (STOU)
    • TRANSMISIJA I HIDRAULIKA TRAKTORA (UTTO)
  • ULJA ZA MENJAČE I TRANSMISIJU
    • ZA AUTOMATSKU TRANSMISIJU
    • ZA MANUELNE MENJAČE I TRANSMISIJU
  • ANTIFRIZI, KOČIONE I OSTALE TEČNOSTI
    • ANTIFRIZI
    • KOČIONE TEČNOSTI
    • OSTALE TEČNOSTI
  • ULJA I TEČNOSTI ZA INDUSTRIJU
    • PNEUMATSKA ULJA
    • HIDRAULIČNA ULJA
      • MONOGRADNA
      • MULTIGRADNA
    • ULJA ZA KLIZNE STAZE
    • ULJA ZA KOMPRESORE
      • RASHLADNE
      • VIJČANE
      • ATLAS COPCO
      • VAZDUŠNE
      • GASNE
    • REDUKTORSKA ULJA
    • PRENOS TOPLOTE
    • SREDSTVA ZA OBRADU METALA
      • REZNA ULJA
      • TERMIČKA OBRADA
      • VODORASTVORNA SREDSTVA
    • ANTIKOROZIONA ULJA
    • ULJA ZA KALUPE
Vrh stranice

Početna | Koji su uzroci pada pritiska ulja u motoru?

Koji su uzroci pada pritiska ulja u motoru?

icon-userAutor: @dm1N

icon-calendarDatum: August 16, 2019

icon-commentComments Off on Koji su uzroci pada pritiska ulja u motoru?

Podeli na

facebook
twitter
google
pinterest

Pad pritiska ulja u motoru može nastupiti iz više razloga:

  1. Oštećena tj. oslabila uljna pumpa, odnosno olabavljeni spojevi uljne pumpe. Uljni vodovi začepljeni prljavštinom ili oštećeni. Zapušeno sito uljne pumpe (zbog neredovnih intervala zamene ulja) pa je nedovoljan protok ulja tj. pumpa ne propušta dovoljno ulja.
  2. Senzor pritiska ulja obavezno treba proveriti jer je možda upao neki trun u njega pa senzor ne može da funkcioniše kako treba.
  3. Manometar za pritisak ulja je možda neispravan i treba ga popraviti ili zameniti.
  4. Zaprljan regulator pritiska ili oštećena opruga regulatora pritiska. Takođe može biti oštećena opruga otpusnog ventila.
  5. Broj obrtaja u praznom hodu je možda prenizak.
  6. Nedovoljno ulja u karteru, odnosno nizak nivo ulja u karteru.
  7. Previše ulja u karteru pa rotirajući delovi stvaraju previše pene pa zbog toga uljna pumpa usisava vazduh umesto ulja.
  8. Začepljen(zapušen) filter ulja jer je prepun prljavštine. U ovom slučaju u potisnom vodu pritisak slabi, a u usisnom vodu dostiže kritičnu tačku. Sigurnosni ventil na uljnom filteru se otvara i u tom slučaju kroz motor cirkuliše prljavo ulje. Iz tog razloga savetuje se obavezna zamena uljnog filtera prilikom zamene ulja.
  9. Istrošeni delovi motora (klipni sklop, ležajevi i dr.) što je ređi slučaj. Previše istrošeni ležajevi u starim motorima ne stvaraju otpor koji bi omogućio povišenje pritiska ulja.
  10. Gorivo u ulju snižava viskoznost ulja. Ova pojava dovodi do veće potrošnje ulja i povećanog habanja motora.
  11. Zamena ulja . Ne treba mešati novo sveže ulja sa prethodno korišćenim starim uljem zato što staro ulje ima čađi koja onemogućava bolji protok novog ulja.
  12. Viskoznost ulja. Mora da se stavi ulje odgovrajuće viskozne gradacije za određeni motor.
  • Kako kupiti

    • Opšti uslovi
    • Isporuka,kupovina i plaćanje
    • Odustanak i reklamacija
  • Informacije

    • Katalozi
    • Česta pitanja o uljima
    • Privatnost podataka
  • Galax Shop

    • Kontakt
    • Kvalitet
    • Postani partner
  • Pratite nas:

     

    Rafinerija nafte Beograd

Galax 2018. sva prava zadržana